19 квітня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
  • Довідник телефонів працівників
  • Регуляторна політика
  • Публічна інформація
  • Вакансії
  • Нормативно-правова база
  • Реєстр містобудівних умов та
  • РДА і громадськість
  • Децентралізація влади
  • Генеральні плани
  • Очищення влади
  • Управління юстиції
    Вивчення громадської думки
    Відомості про район
  • Центр надання адмін послуг
  • РДА звітує
  • Правове забезпечення
  • Місцевий бюджет
  • Ресурсний центр громад
    Прес-центр
  • Державний реєстр виборців
  • Оголошення
  • Відділ статистики інформує
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступність об'єктів
  • Паспорти бюджетної програми
  • Керівництво
  • Громадська рада при РДА
  • Реформи в Україні
  • Центр зайнятості інформує
  • Безоплатна правова допомога
  • Порядок реєстрації
    Інвестиційний довідник
    Влада і громадськість
  • Соціальний захист населення
  • Євроатлантична інтеграція
  • Я МАЮ ПРАВО
  • АРХІВ НОВИН

    « Квітень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30          

    баннер229

    Соціальний захист населення (10)

    Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    Станом на 01.04.2019 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

    Протягом I кварталу 2019 року проведено  2 засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати на якому заслухано 10 керівників підприємств, установ, організацій з приводу дотримання мінімальної заробітної плати.

    В 2019 році проведено 1 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості зі сплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на якому заслухано 1 керівника з приводу заборгованості зі сплати ЄСВ та 1 керівника з приводу заборгованості по платежах до ПФУ.

    Управлінням соціального захисту населення за січень-березень 2019 року нараховано і виплачено державних допомог на суму 38217,8 тис. гривень.

    Програмою житлових субсидій охоплено 5921 сім’я, з них 4484 користуються готівковою субсидією і 1437- безготівковою.

    Протягом січня-березня 2019 року зареєстровано 78 заяв(звернень) про надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі. Отримали грошову допомогу 50 осіб на суму 46,4 тис.грн.

    З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом січня-лютого 2019 року управлінням соціального захисту населення  здійснено 3  виїзди мобільного офісу в 7 населених пунктів, на яких прийнято документи для призначення різних видів допомог та субсидій від 236  громадян.

     

     З метою покращення матеріального стану багатодітних сімей та створення належних умов для виховання дітей у багатодітних сім’ях Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям». 

    Зокрема з 1 квітня 2019 року запроваджено додатковий вид соціальної виплати на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.

    Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, надається одному з батьків дитини, які постійно проживають разом з дитиною. Така допомога призначається на третю і кожну наступну дитину з місяця звернення до органу соціального захисту населення та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно. У разі коли в сім’ї одночасно народилося двоє і більше дітей,  внаслідок  чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.

    Розмір  допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях становить 1700 гривень щомісяця.

    Для призначення допомоги до управління  соціального захисту населення подається: заява одного з батьків, з яким постійно проживає дитина, довідка про склад сім’ї та копії таких документів:

    посвідчення батьків багатодітної сім’ї(з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї на дітей після 6 років(з пред’явленням оригіналу);

    свідоцтв про народження всіх дітей(з пред’явленням оригіналів).

    Документи, необхідні для призначення допомоги, подаються заявником особисто.

    Водночас зазначаємо, що рішенням Уряду збережено право на отримання із 01.04.2019 року допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, особам, які звертаються за її призначенням протягом квітня-червня 2019 року.

    Про результати діяльності спостережної комісії при райдержадміністрації за 2018 рік

    Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 червня 2017 року   № 176 утворено спостережну комісію при райдержадміністрації (далі спостережна комісія), визначено положення для керування в роботі.

    Засідання спостережної комісії проводяться щомісячно, ведеться реєстрація вхідної та вихідної документації, надається допомога у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання. Обов’язковим є ознайомлення з побутовими умовами проживання осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

    План роботи спостережної комісії розробляється та затверджується двічі на рік. По закінченню півріччя в обов'язковому порядку заповнюється графа плану «відмітка про виконання».

    За 2018 рік було проведено 12 засідань спостережної комісії при райдержадміністрації. Протягом цього періоду поставлено на облік п’ять осіб умовно-достроково звільнених від відбування покарання, надано допомогу в отриманні матеріальної допомоги на покращення соціально – побутових умов проживання та працевлаштуванню.

    Всього на обліку у спостережній комісії станом на 28.02.2019 року знаходиться вісім осіб умовно-достроково звільнених від відбування покарання.

    За цей період було заслухано на засіданнях членів спостережної комісії, що здійснювали громадський контроль за особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, про їх роботу та поведінку в побуті. Зокрема складено 1 акт обстеження матеріально-побутових умов проживання умовно-достроково звільненого від відбування покарання, проведено відповідні бесіди із достроково-звільненими з метою запобігання подальших порушень протягом невідбутої частини покарання.

     На засіданні, 12 лютого 2019 року, був затверджений План роботи спостережної комісії на І півріччя 2019 року.

    Забезпечено організацію належної взаємодії Ратнівського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області із спостережною комісією щодо своєчасного інформування про постановку, прибуття та зняття з обліку осіб, умовно-достроково звільнених від відбування покарання, координацію проведення спільних заходів.

    Інформація про роботу спостережної комісії періодично розміщується на веб-сайті райдержадміністрації в рубриці «Новини».

     

    Інформація про результати роботи робочих груп спрямованих на забезпечення мінімальних гарантій в оплаті праці та  легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення

    Протягом тривалого часу в сфері трудових відносин не втрачає актуальності питання легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, що безпосередньо впливає на наповнення Пенсійного фонду та бюджетів усіх рівнів.

    З метою вжиття заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення в Ратнівському районі діє районна робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, оновлений склад якої затверджений розпорядженням райдержадміністрації від 18.10.2018 № 353.

    З метою популяризації та інформування працівників та роботодавців про переваги легальних трудових відносин в минулому році проведено 12 засідань робочої групи з легалізації заробітної плати та зайнятості населення. Внаслідок рейдових відвідувань 79 суб’єктів господарювання  Ратнівщини за оперативними даними легалізовано 22 робочих місця.

    З метою забезпечення  дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці в районі працює міжвідомча робоча група з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, Положення та склад якої затверджено розпорядженням райдержадміністрації  від 14  лютого 2017 року №27 .

    В 2018 році проведено 8 засідань міжвідомчої робочої групи на яких заслухано  35 керівників підприємств, установ, організацій,  які дали пояснення причин недотримання мінімальної заробітної плати: використання роботи на умовах неповного робочого часу, сезонність робіт, лікарняні листи молодих спеціалістів, відпускні у робітників з обслуговуючого персоналу.

    На засіданнях робочої групи приймалися рішення, доручення для відповідних служб щодо проведення роз’яснювальної роботи серед роботодавців про дотримання державних мінімальних гарантій. Пропонували керівникам бюджетних установ проаналізувати відповідність наявної  чисельності працюючих до типових штатних нормативів бюджетних  установ та привести у відповідність штатні  розписи бюджетних установ, організацій ОТГ, переглянути доцільність використання робітників на умовах неповного робочого часу. Рекомендовали керівникам не бюджетної сфери не допускати збільшення договорів ЦПХ. 

    З метою соціального захисту працівників, трудові відносини яких законодавчо не врегульовані, членами робочої групи проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота. Так, протягом 2018 року Управлінням соціального захисту населення, спільно з працівниками  центру зайнятості населення,  УПФУ, ДФС, УДП  
    проведено   2 зустрічі, до яких залучено 32 роботодавці.

    Про факти порушення трудового законодавства в частині неофіційних трудових відносин для вжиття відповідних заходів в минулому році надіслано 5 повідомлень в Управління Держпраці у Волинській області  та 2 в Управління захисту економіки  ГУ НПУ у Волинській області.

    Нагадуємо всім працівникам, що заробітна плата в «конверті» – це майбутнє без гарантій! Необхідно вже зараз подбати про своє майбутнє і не погоджуватися на отримання нелегальної заробітної плати.

    Легальна винагорода за працю забезпечить добробут та  соціальні гарантїі сьогодні і намайбутнє.

    Роботодавцям, які свідомо порушують трудове законодавство, слід пам’ятати про зняття мораторію на перевірки, та про  значні суми штрафних санкцій, які застосовуються при виявленні неоформлених трудових відносин.

    Старт монетизації субсидій у готівковій формі

    Кабінет Міністрів України Постановою №62 від 6 лютого 2019 року схвалив старт виплати субсидій готівкою з 1 березня 2019 року. Вже у березні цього року стартує ще одна модель монетизації субсидій – «живі» гроші для розрахунків за комунальні послуги вплачуватимуться безпосередньо одержувачам субсидії.

    Паралельно діє запущена з січня 2019 року монетизація, яка передбачає розрахунки за спожиті послуги субсидіантами через Ощадбанк, і за результатами вже цього опалювального сезону виплату невикористаних субсидій одержувачам готівкою.

    Отже, всі, кому призначено субсидію з 2018 року, отримають у березні готівку для оплати комунальних платіжок за лютий 2019 року. Відповідно, у квітні прийдуть кошти для розрахунку за спожиті у березні послуги, у травні – за квітневу комуналку.

    Вся субсидія «старим» субсидіантам буде перерахована грошовим переказом через державний Ощадбанк.  «Ощадбанк» виплату розпочне з 12 березня через систему грошових переказів «Швидка копійка».  Для отримання грошей громадянам необхідно буде звернутись до відділення Ощадбанку і надати паспорт та ідентифікаційний код. Одночасно з виплатою субсидії за лютий кожному одержувачу субсидії буде відкрито персональний банківський рахунок на який перераховуватиметься сума субсидії у квітні за березень, у травні за квітень.

    . Для отримувачів пенсійних виплат субсидію виплатить Пенсійний фонд, одночасно з пенсією, через Укрпошту.

    Пенсіонери, які отримують пенсійні виплати через  банки, відповідно зможуть зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цього банку.

    Для прикладу. Якщо сім’я отримує щомісяця від держави субсидію у розмірі 1600 гривень, а платіжка за газ у лютому прийде на 1100 гривень, 500 гривень  залишиться їй на власні потреби або для оплати рахунку, скажімо, за воду чи електроенергію. Тобто, суть нового механізму полягає у тому, що домогосподарство отримуватиме підтримку від держави у вигляді субсидії готівкою і далі зможе самостійно розраховуватися за спожиті послуги, а зекономлені кошти використати на свій розсуд. Таким чином, таке поняття як обов’язковий платіж скасовується.

    Право громадян на альтернативну службу

    1. Громадяни України мають право на альтернативну службу, якщо виконання військового обов'язку суперечить їхнім релігійним переконанням і якщо вони належать до діючих відповідно до законодавства релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю, а саме: адвентисти-реформісти; адвентисти сьомого дня; євангельські християни; євангельські християни баптисти; покутники; свідки Єгови; харизматичні християнські церкви; християни віри євангельської, християни євангельської віри; товариство Свідомості Крішни. Перелік таких релігійних організацій затверджується Кабінетом Міністрів України.
    2. Для вирішення питання про направлення на альтернативну службу громадянин, після взяття на військовий облік, але не пізніше ніж за два календарні місяці до почату встановленого законодавством періоду призову на строкову військову службу, особисто подає письмову заяву до управління соціального захисту населення за місцем проживання.
    3. Заява про направлення на альтернативну службу подається у довільній формі із зазначенням мотивів неможливості проходження строкової військової служби та підтвердженням істинності релігійних переконань громадянина. До заяви додається копія документа про освіту, довідка про склад сім”ї та довідка з місця роботи або навчання. Заява про направлення на альтернативну службу приймається за наявності паспорта, відсутність паспорта є підставою для відмови у прийнятті заяви. Заява розглядається у присутності громадянина.
    4. Громадянин зобов'язаний прибути на засідання робочої групи у строк, зазначений у повідомленні.
    5. Рішенням робочої групи з питань проходження альтернативної(невійськової) служби громадянинові може бути відмовлено у направленні на альтернативну службу в разі: несвоєчасного подання заяви про направлення на альтернативну службу; відсутності підтвердження істинності релігійних переконань; неявки громадянина без поважних причин на засідання робочої групи.
    6. Строк альтернативної служби становить 27 місяців, а для осіб, які мають вищу освіту, тобто закінчили вищі заклади освіти III та IV рівня акредитації - 18 місяців.
    7. Під час проходження альтернативної служби громадянинові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 15 календарних днів. За перший рік альтернативної служби відпустка надається після відпрацьованих 11 календарних місяців.
    8. Громадянин, направлений на альтернативну службу, не має права ухилятися від її проходження, брати участь у страйках, займатися підприємницькою діяльністю, навчатися в закладах освіти, крім середніх або вищих закладів освіти з вечірньою або заочною формою навчання.
    9. Час проходження альтернативної служби зараховується до його загального трудового стажу.
    10. Якщо громадянин, який проходить альтернативну службу, виявив бажання проходити строкову військову службу, він звертається до робочої групи з відповідною заявою про дострокове припинення альтернативної служби.

    На підставі заяви громадянина та повідомлення військового комісаріату про прийняття призовною комісією рішення щодо його призову на строкову військову службу робоча група приймає рішення про дострокове припинення альтернативної служби.

    При цьому строк альтернативної служби, визначений з урахуванням використання громадянином робочого часу протягом проходження служби, зараховується до строку військової служби з розрахунку півтора місяці альтернативної служби за один місяць строкової військової служби.

    1. У разі призову громадянина на строкову військову службу у зв’язку з ухиленням від проходження альтернативної служби строк проходження альтернативної служби не зараховується до строку військової служби.
    2. Громадянин після звільнення з альтернативної служби протягом п’яти календарних днів зобов’язаний стати на облік у військовому комісаріаті за місцем проживання. У тому ж порядку в зазначений строк громадянин стає на облік і у разі зміни місця проживання.

     

    Механізм надання житлової субсидії у готівковій формі

     

    Старт монетизації субсидій у готівковій формі

    Кабінет Міністрів України схвалив старт виплати субсидій готівкою з 1 березня 2019 року. Вже у березні цього року стартує ще одна модель монетизації субсидій – «живі» гроші для розрахунків за комунальні послуги вплачуватимуться безпосередньо одержувачам субсидії.

    Паралельно діятиме запущена з січня 2019 року монетизація, яка передбачає розрахунки за спожиті послуги субсидіантами через Ощадбанк, і за результатами вже цього опалювального сезону виплату невикористаних субсидій одержувачам готівкою.

    Отже, всі, кому призначено субсидію з 2018 року, отримають у березні готівку для оплати комунальних платіжок за лютий 2019 року. Відповідно, у квітні прийдуть кошти для розрахунку за спожиті у березні послуги, у травні – за квітневу комуналку.

    Вся субсидія «старим» субсидіантам буде перерахована грошовим переказом через державний Ощадбанк, а пенсіонерам виплатить Пенсійний фонд одночасно з пенсією.

    Для отримання грошового переказу необхідно буде звернутися до найближчого відділення Ощадбанку і надати паспорт та ідентифікаційний код. Одночасно з виплатою грошового переказу кожному одержувачу субсидії буде відкрито персональний банківський рахунок, на який перераховуватиметься сума субсидії у квітні та травні.

    Пенсіонери, які отримують пенсійні виплати через інші банки, відповідно зможуть зняти свою субсидію безпосередньо у банкоматі цього банку. Тим, у кого немає пенсійної картки, субсидію разом з пенсією доставить Укрпошта.

     

    Управлінням соціального захисту населення постійно здійснюється моніторинг стану своєчасної виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій району.

    Станом на 01.02.2019 року за оперативними даними заборгованість з виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

    Управлінням соціального захисту населення в січні 2019 року нараховано і виплачено державних допомог в сумі 12 642,3 тис. гривень.

    Програмою житлових субсидій охоплено 4768 сімей, в т.ч. 9 сімей, які звернулися за призначенням субсидія на тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за січень місяць становить 10685,2 тис.грн..

    Протягом січня 2019 року зареєстровано 27 заяв(звернень) про надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування та ліквідацію наслідків пожежі. Розгляд заяв не здійснювався через вирішення  організаційних питань.  

    З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом січня 2019 року управлінням соціального захисту населення  здійснено 2  виїзди мобільного офісу в 1 населений пункт, на яких прийнято документи для призначення різних видів допомог та субсидій від 219  громадян.

    Графік виїзду «Мобільного соціального офісу» на лютий 2019 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Річиця

    06.02.2019

    9.30

    Гута

    13.02.2019

    9.60

    Залухове

    26.02.2019

    9.30

     

    Нові правила виплати субсидій

    27 грудня 2018 року Кабінет міністрів України прийняв постанову №1176 про надання житлових субсидій населенню у грошовій формі. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2019 року.

    Чи потрібно повторно подавати документи?

               

     Механізм призначення субсидій залишається тим же, змінюється алгоритм виплати субсидії.

    Перший етап за новими правилами починається з 1 січня 2019 року. Усі нові заяви– це ті сім’ї, які не отримували субсидії до 1 січня 2019 року або ті, у яких пройшла зміна у складі сім’ї – будуть опрацьовуватися у новій програмі. Тобто на кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде автоматично відкритий персональний обліковий запис в Ощадбанку, на який будуть перераховуватися житлові субсидії.

    Кошти будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожиті газ, тепло, електроенергію, воду.

    Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів sms-повідомленням про надходження суми субсидії, її використання та залишок. Тобто оплата послуг буде відбуватися автоматично. Щомісяця надавачі послуг будуть формувати для Ощадбанку онлайн-платіжку. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Чим більший розмір субсидії, тим більшу кількість платежів вона буде покривати. Решту коштів громадяни доплачуватимуть самі.

    Якщо за підсумками опалювального періоду, у разі економного споживання енергоносіїв, у громадянина буде залишок, то зекономлені кошти будуть переведені на його поточний банківський рахунок. Він отримає банківську картку і зможе витрачати залишок на будь-які потреби.

    Хочу звернути увагу, що при зверненні за субсидією обов’язково у заяві заявник вказує правильно номер мобільного телефону, на який буде надходити інформація про рух коштів.

    Що буде з тими субсидіантами, які користуються субсидіями з початку опалювального сезону?

    Тим сім’ям, яким субсидія була призначена у 2018 році і вона є активна у січні 2019 – отримуватимуть субсидію до 31 квітня, тобто до кінця опалювального періоду, без звернення. Для таких сімей уряд планує здійснити виплату житлових субсидій на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, шляхом виплати у готівковій формі – починаючи з житлової субсидії, нарахованої за лютий 2019 року, про що одержувачу буде повідомлено.

    У травні 2019 року усім отримувачам потрібно подати до управління соцзахисту нову заяву та декларацію .

     

    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на січень 2019 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Заболоття

    23.01.2019

    9.30

     

     Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на грудень 2018 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Заболоття

    05.12.2018

    9.30

    Самари

    18.12.2018

    9.30

    Самари-Оріхові

    18.12.2018

    10.00

    Про роботу «Мобільного соціального офісу»

    Робота спеціалістів «мобільного соціального офісу» забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики соціального захисту населення та сприяє покращенню соціального обслуговування та надання соціальної підтримки населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання громадян.

    Протягом жовтня «мобільний соціальний офіс» у складі спеціалістів управління соціального захисту населення проводив виїзний прийом громадян у 7 селах району, зокрема 3 жовтня у с. Кортеліси та с. Височне, 10 жовтня – у с. Велимче та с. Датинь, 19 жовтня – у с. Річиця та с. Щедрогір, 31 жовтня – у с. Жиричі. Всього прийнято документи від 377 сімей району.

    В ході роботи спеціалістами управління проведено співбесіди з населенням, надавались консультації щодо порядку призначення житлових субсидій з врахуванням змін, внесених

    Постановою КМУ від 27 квітня 2018 року №329.
    З метою підвищення рівня інформованості та надання соціальної підтримки населенню безпосередньо за місцем проживання з початку року відбулося 33 виїзди «мобільного соціального офісу», на якому прийнято 4094 заяви, в тому числі 2224 заяви на «монетизацію». Робота мобільного соціального офісу продовжується. На листопад заплановані виїзди у села Гірники, Заброди, Видраниця, Замшани.

     

    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на листопад 2018 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Гірники

    06.11.2018

    9.00

    Заброди

    12.11.2018

    9.00

    Видраниця

    19.11.2018

    9.00

    Замшани

    19.11.2018

    9.30

     

     

    соц 

     

    Графік

    виїзду «Мобільного соціального офісу»

    на жовтень 2018 року

     

    Назва сільської

    (селищної) ради

    Дата виїзду

    Початок роботи

    Кортеліси

    03.10.2018

    9.00

    Височне

    03.10.2018

    9.30

    Велимче

    10.10.2018

    9.30

    Датинь

    10.10.2018

    10.00

    Річиця

    19.10.2018

    9.30

    Щедрогір

    19.10.2018

    10.00

    Жиричі

    31.10.2018

    9.00

      

     

    ДОРОЖНЯ КАРТА

    щодо забезпечення учасників АТО психологічною реабілітацією

    ЗДІЙСНЕННЯ ЗАХОДІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ

     Нормативні – правові акти:

    – постанова Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 528 “Про Порядок виплати грошової компенсації вартості проїзду учасників антитерористичної операції до реабілітаційних установ для проходження психологічної реабілітації та назад”;

     – постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 497 “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції”;

    – постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1057 “Про затвердження Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції”

    Право на отримання послуг із психологічної реабілітації мають учасники антитерористичної операції з числа учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни.

    Послуги із психологічної реабілітації учасникам антитерористичної операції надаються безкоштовно.

    Для отримання послуги із психологічної реабілітації учасник антитерористичної операції звертається із заявою довільної форми до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування).

    До заяви додаються:

    посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника війни;

    документ, що підтверджує безпосередню участь в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення з безпосереднім перебуванням в районах антитерористичної операції у період її проведення;

    паспорт громадянина України.

    Учасник антитерористичної операції обирає суб’єкта надання послуг з оприлюдненого районними органами соціального захисту населення переліку суб’єктів надання таких послуг.

    Районний орган соціального захисту населення, суб’єкт надання послуг та учасник антитерористичної операції укладають договір про надання послуг із психологічної реабілітації у трьох примірниках (по одному для кожної сторони).

    Строки надання послуг із психологічної реабілітації визначаються індивідуально для кожного отримувача послуг залежно від його потреб, узгоджуються з отримувачем послуг або його законним представником після комплексного визначення індивідуальних потреб і зазначаються в індивідуальному плані реабілітації.

    Грошова компенсація вартості проїзду учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності до суб’єктів надання послуг та назад надається у разі користування таким міжміським транспортом:

    залізничним - у розмірі фактичних витрат, підтверджених проїзними документами, але не більше вартості проїзду в плацкартному/купейному вагоні швидкого поїзда та вагоні другого класу швидкісного поїзда;

    автомобільним загального користування (крім таксі) - у розмірі фактичних витрат, підтверджених проїзними документами.

    Витрати на проїзд транспортом міського та приміського сполучення відшкодуванню не підлягають.

    Грошова компенсація вартості проїзду учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності до суб’єктів надання послуг та назад призначається в разі, коли звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 90 календарних днів із зазначеної в проїзному документі дати закінчення поїздки.

    Для відшкодування вартості проїзду до суб’єктів надання послуг і назад особи, зазначені у пункті 3 цього Порядку, подають до органів соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування) такі документи:

    1) заяву про надання грошової компенсації із зазначенням рахунку, відкритого в банківській установі, та адреси для надіслання органом соціального захисту населення повідомлення про прийняте рішення (електронною поштою або на паперовому носії);

    2) копію паспорта або іншого документа, що засвідчує особу заявника та місце його проживання;

    3) заповнений суб’єктом надання послуг відривний корінець направлення на психологічну реабілітацію із зазначенням строків проведення такої реабілітації;

    4) оригінали проїзних документів, що підтверджують витрати на оплату проїзду (на проїзному документі повинні бути зазначені дата проїзду та його вартість).

    Примітка: Нормативно‑правові акти, передбачені постановами Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 497 та від 27.12.2017 № 1057 знаходяться у стані розробки і погодження зацікавленими центральними органами виконавчої влади.

    Інформаціїно-консультативні послуги можна отримати за номером телефону:

    Кабінет №3 управління соціального захисту населення 

    тел: 2-18-99;

     

    Розрахунок допомоги з тимчасової непрацездатності після переведення працівника з іншого підприємства

    У разі переведення працівника на роботу на інше підприємство грошова компенсація за невикористані ним дні щорічних відпусток за його бажанням має бути перерахована на рахунок підприємства, куди перейшов працівник. При цьому нарахування та сплату ЄСВ здійснює підприємство, з якого працівник звільняється за переведенням, та відповідно відображає ці суми у звіті про ЄСВ.

    При наданні відпустки на новому місці роботи дні щорічної відпустки, яка надається за період роботи на попередньому місці роботи, оплачуються із суми компенсації, яка перерахована на нове місце роботи.

    Новий роботодавець проводить лише виплату працівнику суми грошової компенсації без нарахування ЄСВ. Крім того, він не відображає суму виплаченої працівнику компенсації у звіті про ЄСВ.

    Розрахунок страхових виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266.

    Відповідно до п. 3 Порядку № 1266 середньоденна заробітна плата обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати, на яку нарахований ЄСВ та/або страхові внески на відповідні види загальнообов'язкового державного соціального страхування, на кількість календарних днів зайнятості (відповідно до видів страхування - період перебування у трудових відносинах, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими договорами, тощо) у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин: тимчасова непрацездатність, відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами, відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати.

    Отже, дні щорічної відпустки не виключаються із розрахункового періоду, оскільки така відпустка не відноситься до поважних причин відсутності на роботі, визначених п.3 Порядку № 1266.

    Згідно з п. 32 Поряду №1266 середня заробітна плата для розрахунку допомоги по вагітності та пологах і допомоги з тимчасової непрацездатності, оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця обчислюється роботодавцями на підставі відомостей, що включаються до звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що подаються до ДФС.

    Отже, якщо компенсація за невикористану відпустку була нарахована та з неї сплачено єдиний внесок на попередньому місці роботи, а виплачена на новому місці роботи, то у разі настання страхового випадку в період перебування у трудових відносинах за новим місцем роботи при обчисленні середньої заробітної плати вона не враховується (роз’яснення Мінсоцполітики від 25.11.2015 № 1531/13/84-15).

    Камінь-Каширське відділення управління виконавчої дирекції

    Фонду соціального страхування України у Волинській області

     

    Про реалізацію Плану заходів щодо виконання Державної

    цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на

    період до 2020 року

    На виконання Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми в районі розпорядження голови райдержадміністра

    Розробка: Відділ інформаційно-комп'ютерного
    забезпечення апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Ратнівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Ратнівській райдержадміністрації.
    Адреса: 44100, смт Ратне, вул.Центральна, 19, тел. (03366) 21492, факс 21492, 21730, E-mail: info@ratadmin.gov.ua
    © 2012 ratadmin.gov.ua